Cerpen singkat bahasa Albania

Cerpen singkat bahasa Albania


Në një ditë të jetë e saktë në Bandung, kishte dy vajza binjake quajtur Korriku dhe Sofi. Por Sofi lindur të papërsosur, he defekte në fytyrë, ndërsa muajin korrik është lindur i përsosur. Ata u rrit e madhe, deri sa një ditë në korrik dhe Sofi rritur, korrik dhe Sofi lënë prindërit e saj kur ata e goditi moshën e rritur.

Që nga ajo ishte korrik filloi të punojë shumë për të mbështetur motrën e saj Sophie i cili ka lindur me të meta në fytyrë, ai wantid mund të shihni botën e bukur atje, por mjerisht, Sofi kuptojnë se ai është me aftësi të kufizuara, nuk është në korrik është i lindur i përsosur.

Sofi fshehurazi në dashuri me një njeri me emër Tristan, por Sophie nuk guxojnë të tregojnë korrik. Deri sa një ditë të kuptojë se kjo është në fakt Tristan Sofi si korrikut. Sofi ndjehet i zhgënjyer ai tha: "Unë nuk e meritojnë të jenë të dashur nga një njeri që është i përsosur si Tristan, ku ndoshta ajo mund të duan vajzë të meta si unë".

Deri në një kur Sofi zgjodhi për të kryer vetëvrasje në turp me defekte fytyrë, ndërsa korriku ishte në zyrën për të marrë në shtëpi dhe tregoni - Short Short Story, A Tale e dy vajzat Twins - Sofi se ai kishte për të fituar para për shpenzimet operative Sofi, korrik tha se "Definitely Sofi kënaqur tani të veprojnë në fytyrën e tij dhe të mos jetë i zënë ngushtë për të shkuar nga dhoma ".

Korrik shkoi në shtëpi menjëherë, ajo nuk mund të presim për të treguar Sofi. Kur korrik arriti në apartament në korrik quajtur Sofi, por nuk kishte asnjë përgjigje nga Sofi, Korrik kërkuar kekamar Sofi, por jo më. Korrik edhe pa banjo Sofi, dhe korrik ishte befasuar për të parë Sofi shtrirë mbuluar në gjak.

Korrikut u ulëritës dhe qarë, ai përqafoi Sofi dhe tha: "Pse e bërë këtë Sofi, unë kam marrë të holla për shpenzimet tuaja operative, por pse nuk ju të bëni këtë dhe të lënë mua".

Zyrtarët Apartament dëgjojnë bërtasin dhe shkoi direkt në korrik. Zyrtarët Apartamenti ishte i befasuar për të parë gruaja në krahët e korrikut, ai nuk e dinte atë korrik kishte një vëlla binjak, sepse ai kurrë nuk kishte parë se përveç apartament në korrik ka pasur një grua në korrik.

3 vjet më vonë në korrik dhe Tristan martuar, së pari ata jetuan të lumtur. Në një moment në korrik dhe Tristan shkoi për një shëtitje dhe ata aksidentalisht përmbushur një astrolog dhe Permal të parashikojnë të ardhmen më shumë dhe Tristan nga një kartë.

Parashikuesit e motit tha se "Jeta do të shqetësohet nga çdo gjë që vjen nga e kaluara për të marrë jetën e një prej jush". Por ata nuk menjëherë të besojnë profecitë, veçanërisht Tristan. Por, në mënyrë të pandërgjegjshme korrik në fund të fundit të prekur nga kjo profeci, dhe papritmas ai kujtoi vëllanë e tij binjak.

Që nga korriku dhe Tristan në sportelet, Korrik pazgjidhur pothuajse çdo ditë ai merr këqija, bruises trupit për asnjë arsye dhe hijet në Sofi duke e bërë atë praktikisht stresin, dhe nga atje në korrik të kuptojnë se Tristan dhe jeta e tij është në rrezik. Korrikut u ftuan për të përmbushur Tristan e tregimtar pasuri mbrapa, atëherë korrik parashikuesit tha se "Si të ndalim profecia ndodhë", u përgjigj astrolog "Parashikimet nuk mund të ndalet me çdo mjet".

Parashikuesit e motit refuzova, tmerre që janë të kërcënuar gjithnjë në korrik dhe Tristan. Deri në një kur Sofi arriti korrik dhe tregoi fytyrën e tij, Juli ishte i frikësuar dhe ulëritës. Dëgjimi bereriak korrik, Tristan Tristan u vizitua në korrik dhe ishin të befasuar këndshëm në vëllait binjak Sofi së gruas së tij në korrik. Sofi u kthye dhe shkoi drejt e në Tristan, Sofi tha: "Ti që më bërë kështu, tani unë do të vënë një fund për jetën tuaj".

Sofi nuk ka pasur kohë për t'iu përgjigjur Tristan Tristan u hoq menjëherë nga maja e banesës, dhe korrik duke bërtitur me zë të lartë dhe tha Sofi "Sofi Pse jeni duke bërë këtë, ajo Tristan gabuar me ju?" Sophie u përgjigj: "Ai ka bërë tashmë të jem si kjo".


Korrik ka thënë: "Ajo që është bërë Tristan, dhe pse a keni lënë mua Sofi, në fakt, në atë kohë unë dua të ju them Unë kam marrë të holla për shpenzimet operative fytyrën tuaj, por pse ju bëni atë dhe më la Sofi.

Unë jam shumë i dhënë pas jush ". Sofi qau dhe tha: "Sepse unë e dua Tristan, por ai ishte më i dashuri. Unë jam duke bërë këtë, sepse unë kam qenë turp për fytyrën time deformuar, edhe unë dua në korrik ". Sofi dhe më në fund shkuan të jetojnë në korrik vetëm.

http://aluasamodituruik.blogspot.co.id/
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Posting Komentar